Reklamation

Reklamation i forbindelse med tilbagetrækning af Snøfler?

Hvis du har spørgsmål til tilbagetrækningen, er du velkommen til at kontakte os, men læs meget gerne de oftest stillede spørgsmål og svar her først.

Hvis det skulle ske, at du oplever et problem med et af vores produkter, skal du endelig tage fat i os.

Du skal blot udfylde skemaet nedenfor, så hører du fra os hurtigst muligt –  inden 14 dage.

Når skemaet er udfyldt, og du har klikket ”Send”, så scroll ned på siden for at sikre dig at reklamationen er sendt – du vil se en grøn ramme med teksten ”Tak for din besked. Den er nu afsendt. Du vil høre fra os inden for 14 dage”
I forbindelse med jul & nytår samt i juli måned kan svartiden være længere.

Er der reklameret over smag eller fremmedlegemer skal det reklamerede produkt sendes til Bisca (Bisca A/S, Ahornvej 1, 4780 Stege – Att. Kvalitet – Mrk. Reklamation), da vi derved kan finde årsagen og komme med en forklaring.



    Kurv